maandag 7 mei 2012

Even voorstellen....Schotse Hooglanders!!

Na mijn blog over ons bezoek aan het wandelgebied van Het Lage Bergse Bos bij Bergschenhoek, had ik jullie toch echt Schotse Hooglanders beloofd. Na die tijd zijn we er weer een keer naar toe gegaan in de hoop ze te zien, maar nee hoor. We moesten geduld hebben. Tot afgelopen weekend! Eindelijk werden we beloond, dus erop af en foto's schieten.
Ze waren nogal druk aan het eten en niet geinteresseerd in ons. Dus poseren...ho maar! Ik heb mijn best gedaan om snel te reageren als ze even omhoog keken.
Maar er viel nog veel meer moois te zien in het bos!
En ja hoor, ook weer een kauwtje gespot.
Kikkervisjes!
Alle foto's heb ik geprobeerd te bewerken met mijn nieuw aangeschafte programma "Adobe Photoshop Elements 10". Dat viel nog niet mee, ik vrees dat dat nog enige verdieping nodig heeft.

5 opmerkingen:

  1. Ik weet niet wat je nog wilt photohoppen. Voor mij zijn het al hele mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk je schotse hooglanders gespot!
    Ziet er weer ontzettend relaxt uit.

    Groeten,
    Anniek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt zeg!!
    Succes met je verdere foto ontwikkeling!!!
    Groetjes, Mabel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus ze zijn er echt! Mooi om te zien.
    En hoe heb je de kikkervisjes gespot? Met je hoofd onder water?
    Of in een potje?
    Ik vind het in beide gevallen heel knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor jullie complimenten :-)
    @Desiree: ik noem uitsnijden en een beetje spelen met belichting al fotoshoppen, daar zijn deze foto's het resultaat van.
    @Inge: half boven water gehangen, inzoomen en oppassen dat je er niet in valt! Het is een leuk wandelgebied hoor!

    BeantwoordenVerwijderen