zondag 21 april 2013

Beestenboel!


Samen met mijn vriendin Janny ben ik op fotoshoot gegaan bij Dierenhandel Hoogendoorn in Stolwijk, kijk maar eens rond op hun website: 
 
Dierenhandel Hoogendoorn is de grootst gesorteerde dierenzaak van Nederland! Maar dat er zo’n groot grondgebied om heen ligt met veel soorten dieren kan je je niet voorstellen. Je kijkt er je ogen uit, en dieren blijven leuk om te fotograferen. Getipt door haar zoon, die hier werkzaam is én met toestemming van de baas zelf, mochten we hier vrij rondlopen en fotograferen. Daar hebben we gretig gebruik van gemaakt. Mijn vriendin heeft ook een camera aangeschaft, erg leuk om samen op fotoshoot te gaan en dezelfde interesses te hebben. Tegen het middaguur begon het te regenen, maar de foto’s waren binnen. Wat een mazzel hadden we! Ik heb zoveel foto’s geschoten, waarvan ik deze selectie graag met jullie wil delen!




 Leuk als er net voer gestrooid is, met zijn allen erop af!
Deze collage heb ik gemaakt met http://www.picmonkey.com/ 

 





Deze was fel haar jong aan het verdedigen!






 


7 opmerkingen:

  1. Mooi geworden Ilse,

    Bedankt voor de tips, was een superochtend!

    Gaan we meer doen.

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie foto's ook erg leuk verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geldig al je recepten en je foto's ik geniet er elke keer weer van.
    je nicht Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bedoel geweldig. sorry

    BeantwoordenVerwijderen