zondag 13 mei 2012

Rondom Fort Wierickerschans!

Gisteren had ik het jaarlijkse uitje met collegae en zijn we o.a. naar Fort Wierickerschans gegaan. Midden in het Groene Hart, zie ook http://www.fortwierickerschansgroep.nl/flash.htm#home . Een bijzonder mooie omgeving, erg fotogeniek. Ik heb me heerlijk kunnen uitleven met het maken van foto's, die ik graag met jullie wil delen. Het zal jullie opvallen dat er van het fort zelf niets te zien is op mijn foto's. Het is wel duidelijk waar mijn aandacht door afgeleid werd. Na een rondleiding van ruim een uur is dit het resultaat geworden.

4 opmerkingen:

  1. Dank je Ilse, nog even nagenieten,Loes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie omgeving. De moeite waard ook als je niet voor het fort gaat. Nagenieten door jouw foto's.
    Désirée

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ilse,
    Prachtige foto's met mooie luchten. Leuk dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad en dat het weer een beetje meewerkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gedaan! Mooie plaatjes hoor. We zijn daar eerder geweest. Jammer dat het fort er niet op staat :)!

    BeantwoordenVerwijderen