vrijdag 21 oktober 2011

Voordat ik het verleer........

Hallo allemaal,

Alweer even geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst. Elke week wordt ook zo saai nietwaar! Deze foto's heb ik onlangs gemaakt.
In de tussentijd heb ik me nogal bezig gehouden met social media via Facebook. Ik probeer familieleden samen te voegen in lijsten (groepen). Dat ik van beide zijden een grote familie heb wist ik al, maar dat er zoveel achterneefjes en nichtjes zijn bijgekomen nog niet. De lijsten groeien inmiddels aardig en ook in de lijsten is er interactie. Leuk om te zien en leuk om te doen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's weer!! Zo mooi. Net uit een foto boek. Je hebt echt talent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is bijna kunst! Wat een prachtige foto's, toch niet even nadenken over en vervolgcursus? Ik denk dat een carrière als beroeps om de hoek komt kijken. Ga zo door dan kunnen wij blijven meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen