vrijdag 30 september 2011

Verder zonder begeleiding!

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdagavond heb ik alweer mijn laatste cursus gehad! Het is erg snel voorbij gegaan en ik heb het gevoel dat ik nog veel te leren heb.
Maar ik ga dapper alleen verder met de kennis die ik opgedaan heb tijdens de 4 genoten lessen.
Over mijn laatste serie foto's was de docent erg tevreden. Hij ziet dat mijn kennis is toegenomen dus daar hou ik me dan maar aan vast.
Deze week was ik een dagje in Den Haag ter gelegenheid van het afscheid van een collega.
Naast foto's van haar afscheid heb ik natuurlijk ook wat foto's geschoten voor mijn weblog. Voor velen van jullie vast erg herkenbaar terrein.

3 opmerkingen:

  1. De foto's zien er nog mooier uit dan de plaatjes die ik in mijn gedachten heb.
    Zo scherp en mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk Ilse! Het zijn echt mooie plaatjes. Ben je ook al expert in het fotoshoppen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks allebei! Fotoshoppen valt wel mee hoor, het echte fotoshoppen wil ik nog wel gaan leren met Photoshop Elements. Lijkt me een geweldig programma om mee te stoeien. Maar die zal ik eerst moeten aanschaffen! Er is nog voldoende uitdaging voor me in het verschiet, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen