zondag 25 september 2011

Een lastige opgave!

Hallo allemaal,

Een extra week om mijn opdracht uit te voeren, maar echt gemakkelijk vind ik het niet.
Ik merk dat ik nog heel veel te leren heb, vooral de creativiteit in het vinden van mooie plaatjes vind ik lastig. Het zijn vaak standaard foto’s die ik neig te maken, ook erg mooi hoor!

Nu is de keuze aan ons:
• Of actie/sport/beweging
• De kleuren van het najaar
• Landschap, anders bekeken

Ik ben er al een paar keer op uit geweest, zelfs samen met mijn echtgenoot. Hij heeft een tijdje terug een 2e hands Nikon D70 aangeschaft en vindt het fotograferen ook een hele uitdaging. Leuk om dan samen ineens een nieuwe hobby te delen.
De foto’s zijn via mijn camera eerst uitgesneden, het onderwerp nog meer naar voren toe halen.
De volgende foto’s zijn genomen met de ondergaande zon.

Twee foto’s zijn echter zo klein geworden dat ik ze maar niet heb ingestuurd, maar ik wil ze wel met jullie delen.

2 opmerkingen:

  1. Leuk zo samen op pad voor het schieten van de mooiste plaatjes. Of je ze nu creatief genoeg vindt of niet, ik vind de foto's prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank Dine,

    Ik krijg hele leuke reacties over mijn foto's, dat voelt goed. Ik ben kennelijk nogal kritisch, daar mag ik best verandering in aanbrengen. Feedback zal me daarbij helpen.

    BeantwoordenVerwijderen