maandag 11 juli 2011

Introductie

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik in het bezit van een Nikon D3100 digitale/spiegelreflexcamera. Daar oefen ik al enige tijd mee en heb er ook al veel mooie foto's mee weten te maken. Zie de foto's hierboven. Maar de echte ins en out wil ik ook graag leren kennen, vandaar dat ik me heb opgegeven voor een fotocursus.
Deze gaat begin september van start. Tot die tijd ben ik ijverig het instructie boekje aan het doorspitten. Tijdens de cursus "23 dingen op het web 2.0", die ik voor mijn werk gevolgd heb, ben ik gaan bloggen. Dat wil ik graag voortzetten, maar waar moet je dan over bloggen? Nu vind ik deze fotocursus een nieuwe uitdaging om over te schrijven en jullie te delen in mijn ervaringen/vorderingen. Vanaf september dus...wordt vervolgd!

6 opmerkingen:

  1. Als je ons -je fotogenieke collegae- maar niet als proefpersonen gaat gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je blog van je hobby te volgen.
    Succes en veel plezier bij de cursus.
    Ps ik heb nog een hond die al vaker model heeft gestaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hobby! Als het goed gaat, kun je je altijd nog verhuren (!) Ben zeer benieuwd naar alle mooie foto's. Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met je blog en met je nieuwe camera.
    Mooie foto's heb je al gemaakt!! Succes met de cursus dan krijgen we zeker nog meer mooie foto's te zien.
    Groetjes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom je over een tijdje exposeren in de bibliotheekvestiging in Moordrecht? Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jullie reacties, dank jullie wel!
    @Désirée je weet maar nooit. Wie weet wat voor een verborgen talenten ik bezit! AHUM!

    BeantwoordenVerwijderen